PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

Europa en China starten een samenwerking voor superjachten op Hainan Rendez-Vous 2014

Share with Twitter Share with LinkedIn

MONACO, 26 september 2013 /PRNewswire/ -- De eerste Europese persconferentie en investeringsbeurs voor Hainan Rendez-Vous 2014 vond plaats op 25 september tijdens de Monaco Yacht Show. Tijdens de conferentie tekende China Visun een overeenkomst waarbij de mediagroep Blu Inc uit Singapore werd aangesteld als mediavertegenwoordiger voor Hainan Rendez-Vous 2014. China Visun tekende eveneens contracten met een aantal grote internationale ontwerp- en bouwbedrijven van superjachten. Hainan Rendez-Vous gastheer China Visun, de Yacht Club de Monaco en verscheidene verantwoordelijken van jachtmerken waaronder Heesen Yachts, Martello Yachting, Asia Yachting and Amels, bespraken na het evenement verschillende zaken zoals het ontwikkelingsmodel van de wereldwijde jachteconomie en het promoten van initiatieven voor bescherming van het mariene ecosysteem.

Elk jaar brengt de wereldbekende Monaco Yacht Show naast exposanten van de hele luxejachtsector ook exclusieve merken voor luxeproducten in de sector voor privévliegtuigen en -helikopters. Daarom besloot het organisatiecomité van Hainan Rendez-Vous om een persconferentie en investeringsbeurs te houden tijdens dit evenement. Wang Dafu, voorzitter van China VISUN, zei in een interview: "Aan de hand van dit jaarlijkse evenement wil Hainan Rendez-Vous de trend  zetten voor premium lifestyles in China en deze opnieuw definiëren."

Hainan Rendez-Vous werd in 2010 opgericht door Wang Dafu, de voorzitter van China VISUN en een groot jachtliefhebber die sinds ettelijke jaren de jachtcultuur in China vol passie promoot.

De 5de editie van Hainan Rendez-Vous zal doorgaan in de Sanya Visun Royal Yacht Club van 27 tot 30 maart 2014. De organisatoren zullen een nieuw paviljoen met een "SuperJacht"-thema opzetten; deze plek werd specifiek ontworpen opdat China Visun haar bestaande middelen zou kunnen integreren en optimaliseren om zo de Chinese industrie voor high-end eilandtoerisme  verder te verbeteren. Bovendien heeft China Visun haar partnerschap beëindigd met Yayuan Exhibition Service (Shanghai) Co., Ltd., het bedrijf dat gerund wordt door Delphine Lignieres.

Wang Dafu verklaarde: "We willen van Hainan Rendez-Vous een lifestyletentoonstelling maken met internationale faam en een platform bieden waar internationale merken de Chinese markt eenvoudiger en naadloos kunnen benaderen. We hebben intentieverklaringen ontvangen van verschillende toonaangevende exposanten voor het evenement van 2014, en we werken elk jaar aan een nog perfectere versie van Hainan Rendez-Vous."

SOURCE China VISUN

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center