PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

HAGS biedt een innovatieveenspannende ervaringmet delancering van de Mantiskabelbaan

Share with Twitter Share with LinkedIn

ANEBY, Zweden, May 8, 2013 /PRNewswire/ --

Het gevoel van snelheid en opwinding heeft de kabelbaan tot één van de populairste attracties op de speelplaats gemaakt. Dit voorjaar lanceert HAGS - de Zweedse fabrikant van buitenspeeltoestellen - de Mantis kabelbaan met innovatieve oplossingen die een comfortabelere en veiligere ervaring bieden. De Mantis is verkrijgbaar in twee lengtes - 20 en 30 meter - en is ontworpen voor kinderen vanaf 5 jaar en ouder. Maar ook volwassenen zijn van harte welkom voor een ritje!

Een zachte enstille, niettemin spannende ervaring.

De HAGS Mantis heeft een robuuste stalen constructie met een modern uiterlijk dat lijkt op een gestileerde bidsprinkhaan (praying mantis in het Engels).

"Het grote verschil met de Mantis ligt in de gebruikerservaring. De innovatieve constructie van de katrol wordt automatisch in de startpositie vastgehouden. Hij wordt pas vrijgegeven wanneer een kind van 20 kg of meer erop is geklommen. Dit maakt het gemakkelijk en veilig om op de Mantis te klimmen," zegt Matthias Biek, productmanager bij HAGS.

De HAGS Mantis heeft ook een effectieve demping in de eindpositie die voor een zachte en gladde uitloop van de rit zorgt.

"Het unieke ontwerp biedt een volledig geluidloze ervaring die het gevoel versterkt dat je daadwerkelijk door de lucht vliegt," zegt Matthias Biek.

Als het op functioneren, speelwaarde en veiligheid aankomt - de HAGS Mantis is ontworpen in overeenstemming met de Europese norm voor speeltoestellen, EN 1176-1177. De Mantis heeft ook de test- en goedkeuringsprocedures van de TÜV doorstaan.

HAGSis een wereldwijd bedrijfmeteenproductaanboddat een breed assortimentbestrijkt-voor spel, sport enanderebuitenactiviteiten-ontworpen voor mensenvan alle leeftijden. Bezoek http://www.hags.com  voor een compleet overzicht van het assortiment.

Voormeer informatie kunt ucontact opnemen met:

Staffan Hellgren, Global Marketing, HAGS
Telefoon +46(0)380-473-33
E-mail: s.hellgren@hags.com

SOURCE HAGS Aneby AB

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center