PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
See more news releases in Fashion  | Retail  | Web Site

Jurken voor bruismeisjes 2013: JJ's House heeft het allemaal in huis

Share with Twitter Share with LinkedIn

HONGKONG, 18 april 2013 /PRNewswire/ -- Modefans hebben waarschijnlijk al het grote contrast in de bruidsfeestjurken van dit jaar gemerkt: terwijl op elke catwalk vintage-bruidsjurken te zien zijn, zijn het in de modeshows voor bruidsmeisjesjurken vooral onconventionele elementen die de blik vangen. Als je denkt dat dit wel erg bizar is, hebben we in dit artikel meer uitleg voor je.

Kijk even naar de drie belangrijkste kenmerken van bruidsmeisjesjurken van dit jaar.

1. Kleur van het jaar 2013: smaragdgroen of andere groen-tinten

Nu bijna elk internationaal merk smaragdgroen in zijn collectie heeft opgenomen, hoef je niet aan de smaragdring van je oma te denken om te weten hoe deze kleur eruit ziet. Doe gewoon een smaragdgroene bruidsmeisjesjurk aan!

2. Hoge splitten

Er was een tijd dat je hoge splitten alleen terugvond in traditionele Chinese jurken, maar dit jaar hebben ook trendy jurken voor bruidsmeisjes een hoge split.  Een tip: hoge splitten zien er perfect uit in combinatie met eenvoudige kleuren en een matglanzende textuur, voor een uitstraling van bescheiden elegantie.

3. Een-schouder en illusie-halslijn

Twee grote hits dit jaar zijn een-schouderjurken en de illusie-halslijn. Terwijl bruidsmeisjesjurken met één schouder erg vrouwelijk zijn, zorgt een illusie-halslijn zonder twijfel voor een elegante uitstraling. Deze twee zijn dit jaar erg populair voor zowel bruidsjurken als jurken voor bruidsmeisjes, dus zou het leuk zijn om je bruidsjurk én de jurken van je bruidsmeisjes in dezelfde stijl te kiezen.

Van alle online-winkels die bruidsmeisjesjurken aanbieden, heeft JJ's House ongetwijfeld het allerbeste aanbod, want zijn collectie bruidsmeisjesjurken van 2013 omvat al deze trends.

JJ's House is vooral trots op zijn service om elk kledingstuk persoonlijk aan te passen. Klanten kunnen om het even welke jurk in smaragdgroen kiezen en de meest trendy jurk van het huwelijksfeest dragen. Jurken met één schouder of met illusie-halslijn zijn ook beschikbaar.

"Charmant maar niet te overdadig: dat is wat we zoeken in de bruidsmeisjesjurken van dit jaar," aldus Jennifer Nicole, CEO van JJ's House. "We brengen de allermooiste bruidsmeisjesjurken, net zoals we doen voor bruidsjurken en galajurken."

De nieuwe collectie van bruidsmeisjesjurken is nu beschikbaar met een korting van tot wel 60 procent. JJ's House biedt trouwens ook bruidsjurken, avondjurken, galajurken en cocktailjurken. Meer informatie vindt u op JJsHouse.com.

SOURCE JJ's House

RELATED LINKS

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Next in Fashion News

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center