PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

Landal GreenParks verbetert multichannel klantervaring dankzij samenwerking Stibo Systems

Share with Twitter Share with LinkedIn

LAREN, Nederland, January 31, 2013 /PRNewswire/ --

beter vindbaar, meer relevante informatie, aanvullende dienstverlening

Stibo Systems is door Landal GreenParks geselecteerd voor het managen van de kwaliteit van haar productdata - van parkfaciliteiten tot en met accommodatie kenmerken. De verbeterde informatiehuishouding zal leiden tot efficiëntere business processen en een grotere klanttevredenheid.

Er komt één single point of information voor PIM (Product Information Management) en DAM (Digital Asset Management). Deze bron van alle feitelijke productdata, zoals informatie over zwembad, bungalow inventaris en restaurant, en alle sfeerbepalende digitale data, zoals beeld en video, vormt een belangrijke bouwsteen van het nieuwe e-commerce platform van Landal GreenParks.

Egon Kramer, Manager E-Commerce bij Landal GreenParks: "Product Data Management is essentieel. Stibo Systems helpt ons om alle beschikbare content beheersbaar te maken, zodat de informatie compleet, up-to-date, nauwkeurig en consistent ingezet kan worden voor alle kanalen. De verbeterde informatiehuishouding zal leiden tot een betere vindbaarheid en een betere, relevantere klantervaring in alle fasen van de -wat wij noemen- customer journey."

Kramer licht toe: "In de oriëntatie fase van het boeken van een vakantie, heeft de gast andere behoeften dan in de koop fase. De gast wil zich via verschillende devices oriënteren. Door hierop in te spelen, kunnen wij de gast beter servicen. Bovendien kunnen we meer aanvullende diensten leveren In de hierop volgende fases van 'voorpret', 'verblijf', 'napret' en herhalingsbezoek. De cross-sell mogelijkheden die we bieden, zoals de mogelijkheid om voor aankomst online je boodschappen te bestellen, de sauna te reserveren of een tafeltje in het restaurant te boeken, geven een nog betere klantervaring. Door de samenwerking met Stibo Systems kunnen wij de verwachtingen van de gast beter managen en verwachten wij meer tevreden, terugkerende klanten en een hogere Netto Promoter Score (NPS).

Tim Bon, verantwoordelijk voor Stibo Systems Benelux: "Doordat wij het Master Data Management systeem STEP multichannel implementeren en integreren met andere IT-systemen, krijgt Landal GreenParks een schaalbare, toekomst vaste oplossing met een snellere time-to-market, waarbij ook optimaal ingespeeld kan worden op ontwikkelingen in mobiel en social."

Over Landal GreenParks

Landal GreenParks maakt deel uit van Wyndham Worldwide. Landal beheert en exploiteert 73 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije met in totaal ca. 12.000 vakantiebungalows. Daarnaast beschikt Landal over 1.500 campingplaatsen. Op jaarbasis realiseren 2,1 miljoen gasten 11 miljoen overnachtingen. Op de parken en de diverse kantoorlocaties werken ca. 2.550 medewerkers. Voor meer informatie: http://www.landal.nl

Over Stibo Systems

Stibo Systems levert technologie en oplossingen waarmee organisaties in staat gesteld worden hun strategische informatie wereldwijd te beheren via een geïntegreerd proces. De STEP technologie van Stibo Systems is een flexibel, uniform Master Data Management (MDM) platform dat bedrijven voorziet van betrouwbare operationele informatie voor de hele organisatie. Klanten van Stibo Systems zijn onder meer: bol.com, GE, Office Depot, Overtoom, Sears, Siemens, Sony, Target, Thomas Cook Benelux en Thule. Stibo Systems is een dochtermaatschappij van de particuliere Stibo A/S-groep die in 1794 werd opgericht. Het bedrijf heeft vestigingen wereldwijd en het hoofdkantoor is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: http://www.stibosystems.com

Contact Stibo Benelux

Tim Bon, telefoon: +31(0)35-2018860, email tim.bon@stibo.com

Contact Landal GreenParks

Egon Kramer, telefoon: +31(0)70-3003557, email egon.kramer@landal.com

Media Contact Benelux

Carolijn Peelen, telefoon: +31(0)6-53280936, email carolijn@peelen.nu

SOURCE Stibo Systems

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center