PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

Legemidler Direkte På Døren! 121doc - En Av Norges Ledende Online Klinikker

Share with Twitter Share with LinkedIn

LONDON, August 22, 2012 /PRNewswire/ --

121doc startet opp I 2004 og har siden da vokst til å bli ett av markedets ledende online apotek. Nøkkelord som beskriver vår bedrift effektivitet, diskresjon og sikkerhet, da vi tilbyr leveranse innen 48 timer og diskret innpakning på våre pakker som ikke avslører verken innhold eller personlig informasjon, samt digitale sertifikater som opprettholder personvernloven.

Vi har mange returnerende kunder hvert år, men om det er første gangen du handler medisiner online, vil du ikke finne en lignende trygghet noen andre steder. Hvis du fortsatt kjenner deg usikker er vår kundeservice tilgjengelige på hverdager fra klokken 10.00 til 19.00, og de hjelper deg gjerne med din bestilling direkte over telefonen.

Sikkerhet og tillit

Apotekene som vi samarbeider med finnes rundt om i hele Europa, og er samtidig sertifiserte, hvilket betyr at de må ha oppfylt visse sikkerhetskrav før de får sende ut legemidler. Ingen under 18 år får for eksempel bestille fra 121doc, og alle våre pasienter må også først gå gjennom en medisinsk konsultasjon for å få en resept på legemiddelet de ønsker å bestille. Legekonsultasjonen utføres gjennom vår nettside av en lege, og først etter den er godkjent kan apoteket sende ut medisinen din til deg.

Selv om du syns det er slitsomt å prate med legen din om visse problem, kan det være en god ide å i alle fall rådføre deg med en lege. Om du for eksempel skal begynne på p-piller kan det være lurt å prate med en helsesøster om hvilke alternativ som finnes, før du leser om hva vi tilbyr, for å bestemme hva som passer best for deg. Også i andre tilfeller kan det være lurt å snakke med legen din før du velger din behandling hos oss, og vi oppfordrer alle våre pasienter til å gjøre dette.

Behandlinger

Hos 121doc kan du finne behandlinger mot noen av de vanligste, norske folkesykdommene blant menn og kvinner. Et av de vanligste problemene vi tilbyr behandling for er impotens. Impotens, eller ereksjonsproblemer, er veldig vanlig blant menn i alle aldre og kan ofte ha en veldig negativ effekt på den generelle livskvaliteten hos menn som lider av dette.

Har du problemer med overvekt eller sliter du med å stumpe røyken, kan du også finne hjelp for dette hos 121doc, i tillegg til over 20 forskjellige behandlinger for alt fra for tidlig utløsning til kjønnssykdommer og medisiner for å utsette menstruasjon.

Det har blitt mer og mer populært blant nordmenn å handle på nettet, også når det kommer til legemidler. Fordelene ved å bestille hos oss er at du slipper å sitte i et venterom på legekontoret i timevis, og noen ganger kan det også være greit å slippe å utbrette dine personlige problemer ansikt til ansikt. Vi på 121doc er stolte av at vi skiller oss ut fra mange andre i samme bransje gjennom å kun selge sikre og godkjente legemidler som kun vil sendes ut hvis du oppfyller kravene for å motta et resept.

SOURCE Top Care Ltd

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center