PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

New York - her fester du best

Share with Twitter Share with LinkedIn

LONDON, December 13, 2012 /PRNewswire/ --

Lider du av søvnløshet eller har du kanskje bare lyst på en skikkelig kveld på byen? Da er New York stedet for deg. Storbymetropolen topper listen over beste utelivsby med sitt mangfold av nattklubber, brune puber og barer med all slags klientell. Det viser en fersk undersøkelse utført av hotelleksperten Hotels.com.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120628/540164 )

I en undersøkelse gjennomført av Hotels.com, har mer en 27.000 respondenter blitt spurt hvilken by de anser som verdens beste by for fest og moro. Med sitt mangfold av utesteder ligger New York på toppen av listen. De spilleavhengiges paradis, Las Vegas, er globetrotternes andre favoritt på listen, mens London kommer inn som nummer tre. Ikke overraskende finner vi flere europeiske storbyer på listen. London, Paris, Barcelona, Berlin, Amsterdam og Madrid ligger alle på topp ti. Bangkok ligger på plass nummer ti som eneste asiatiske by på listen.

- Reiser man til fjerntliggende storbyer som New York eller Las Vegas er man garantert en fantastisk reiseopplevelse. Man skal allikevel ikke kimse av alternativene vi har med litt nærmere beliggenhet. Europa skilter med flere spennende storbyer, og variasjonen blant disse storbyene er helt unike for reisende fra hele verden. Noen eksempler det er verdt å trekke frem er for eksempel nattklubbene i Berlin, de flytende restaurantene i Amsterdam eller de sjarmerende kafeene i Paris, sier Yvonne Bonanati fra Hotels.com.

Topp 10 listen for en kveld på byen

Plass                 By
       1                New York
       2               Las Vegas
       3                 London
       4                 Paris
       5               Barcelona
       6                 Berlin
       7               Amsterdam
       8                 Madrid
       9              Los Angeles
       10               Bangkok

Om Hotels.com

Hotels.com er en ledende formidler av hotellovernatting og tilbyr reisende nærmere 160.000 overnattingssteder over hele verden. Hotels.com tilbyr et av de største utvalgene av hotellovernatting på nett, inkludert både internasjonale og store hotellkjeder samt mindre, lokale og sjarmerende hoteller. Hos Hotels.com kan man søke etter spesielle hoteller, lese brukeranmeldelser eller finne gode tilbud i nærheten. Blant selskapets største fordeler er at de er et av verdens sterkeste team som jobber kontinuerlig med å fremforhandle de beste prisene for sine kunder. Selskapet sender jevnlig ut nyhetsbrev til sine kunder med eksklusive tilbud. På Hotels.com finner brukeren over 7 millioner anmeldelser fra gjester som faktisk har bodd på hotellene, noe som hjelper andre kunder når de booker hotell.

Gjennom lojalitetsprogrammet Welcome Rewards får kunden etter hver tidende natt på Hotels.com en bonusovernatting på et av 85.000 hoteller. Hvis en kunde kan finne den samme prisen eller billigere på et forhåndsbetalt rom, vil Hotels.com betale mellomlegget. Reisende kan enten booke online eller ved å kontakte et av de flerspråklige callsentrene på 810 000 13. En egen app for iPad og smarttelefoner kan lastes ned gratis på http://no.hotels.com/tilbud/mobile_no/. Med denne app-en kan forbrukeren blant annet søke på mer enn 20 000 i-siste-liten tilbud over hele verden. To ganger årlig offentliggjør Hotels.com Hotellprisindeksen som er en prisanalyse av hotellrom i 31 ulike land. Les mer på http://www.hotelpriceindex.co.uk. Hotels.com er en del av Expedia gruppen som opererer i de viktigste markedene i verden.

SOURCE Hotels.com

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center