Nieuw Fluke Connect™-systeem stuurt meetgegevens van meetinstrumenten naar smartphones en de cloud, voor een betere communicatie, een grotere veiligheid en een hogere productiviteit van onderhoudsteams

-- Het grootste systeem van met elkaar verbonden test- en meetinstrumenten ter wereld

EINDHOVEN, Nederland, 5 juni, 2014 /PRNewswire/ -- Onderhoudsmonteurs nemen sneller betere beslissingen wanneer zij op locatie toegang hebben tot onderhoudsdossiers en wanneer zij metingen in realtime kunnen bespreken met teamleden en leidinggevenden. Toch worden dossiers gewoonlijk in het kantoor bewaard en bevinden zich teamleden zelden tegelijk op dezelfde plaats. Het Fluke Connect™-systeem lost deze problemen op terwijl het de veiligheid vergroot van technici die aan spanningvoerende apparatuur werken.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20120130/SF43337LOGO-b

Met het Fluke Connect-systeem kunnen onderhoudsmonteurs wireless meetgegevens van hun meetinstrumenten naar hun smartphones sturen, voor een veilige opslag in de cloud en voor universele toegang door het team op locatie. Meer dan 20 Fluke-instrumenten kunnen wireless met de app worden verbonden, waaronder digitale multimeters, warmtebeeldcamera's, isolatietesters, procesmeters en specifieke spannings-, stroom- en temperatuurmodules.

Monteurs kunnen met AutoRecord automatisch meetwaarden en infraroodbeelden opslaan in de Fluke Cloud™-opslag, vanaf elke werklocatie en zonder iets op te schrijven. Iedereen in het team met een smartphone en de app kan de gegevens bekijken.

Het samenwerken van teams wordt eenvoudig met ShareLive™-videogesprekken, waarin monteurs meetwaarden in realtime kunnen delen met andere teamleden, toestemming voor reparaties kunnen krijgen of antwoorden op vragen kunnen ontvangen zonder de locatie te verlaten.

De Fluke Connect-app biedt de EquipmentLog™-geschiedenisfunctie, waarmee monteurs meetwaarden aan specifieke apparatuur kunnen toewijzen en zodoende een cloud-based geschiedenis van test- en meetgegevens kunnen aanleggen voor gemakkelijke toegang tijdens zowel storingzoeken als onderhoud ter waarborging van de bedrijfszekerheid. En met TrendIt™ kunnen monteurs onmiddellijk gegevens in een grafiek opnemen, zodat trends kunnen worden vastgesteld en er snel gefundeerde beslissingen kunnen worden genomen.

De Fluke Cloud-opslag is gebouwd op basis van een geavanceerde beveiliging, waaronder beveiligde toegang, elektronische bewaking, op meerdere factoren gebaseerde toegangscontrolesystemen, ingebouwde firewalls en gecodeerde gegevensopslag.

De Fluke Connect-app kan gratis worden gedownload van de Apple App Store en de Google Play Store.

Meer informatie over Fluke Connect vindt u op: www.flukeconnect.be

Over Fluke

Fluke Corporation, opgericht in 1948, is de wereldleider op het gebied van compacte, professionele elektronische testgereedschappen. Fluke-gereedschappen bieden test- en probleemoplossingsfuncties die belangrijk zijn voor een continue uitvoering van commerciële en industriële bedrijfsactiviteiten. De klanten van Fluke bestaan uit technici, engineers, elektriciens, meteorologen en professionals op het gebied van gebouwdiagnose die industriële, elektrische en elektronische apparaten, en kalibratieprocessen voor kwaliteitscontrole en reparatie installeren en beheren en eventuele problemen hiermee oplossen.

Voor verdere informatie:
www.fluke.be
Tel: +31-40-2-675-264
e-mail: ellen.colen-van.caem@fluke.com

Press enquiries:
Terry Hilder, Pathway PR
Surrey Technology Centre, 40 Occam Road,
The Surrey Research Park, Guildford, Surrey, GU2 7YG, UK.
Tel:  +44-(0)7939-067453.  e-mail:  terry.hilder@pathwaypr.net

SOURCE Fluke Corporation

RELATED LINKS

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services