Nyutformet Hotels.com app for iOS7

LONDON, February 25, 2014 /PRNewswire/ --

Hotels.com  styrker  videre  sin  prisbelønte  app-suite  med  oppgradering  for  iOS7

Hotels.com, en av verdens ledende nettsteder for hotellbestilling, har nyutformet sin prisbelønte  iPhone- og iPad-app for iOS7 for å gi et friskt, nytt grensesnitt som gjør bestillingsopplevelsen enda raskere og lettere for kundene.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120628/540164 )

Den nye app setter et lett-å-bruke-kart sentralt i hotellsøken, og gjør det mulig for brukere å finne et hotell på det riktige stedet nesten øyeblikkelig. Det er enda lettere enn tidligere å finne lokale tilbud for i kveld ved bestillinger i siste øyeblikk. Den nye app benytter i stor utstrekning bilder med høy oppløsning, og bestillingsprosessen er nå enda enklere, med en app som husker detaljer om kunden og arkiverer betalingsinformasjon på en sikker måte.

Adam Jay, VP Global Product for Hotels.com -merket, kommenterer : "Hos Hotels.com er vi forpliktet til å gi den best mulige kundeopplevelsen i alt vi gjør. Med vår app-suite, for mobil, Kindle og nettbrett, som nå representerer en voksende del av totale bestillinger, er det av kritisk betydning at våre app-er gjør det lett og morsomt å finne og bestille det riktige hotellet.

Vår siste oppdatering for iOS7 har skapt et fint og høyst intuitivt brukergrensesnitt som gjør det enda lettere å finne det perfekte hotellet. Kundene får raskt tilgang til all informasjon de trenger, og råd og inspirasjon fra millioner av virkelige kundeanmeldelser er tilgjengelig gjennom app-en."

Med Hotels.com -app-en har kundene valget  mellom å betale for hotellet ved tidspunktet for bestilling eller når de ankommer til hotellet, som gjør det mulig for kunder å administrere sine reisebudsjett og preferanser. Videre funksjonalitet betyr at Hotels.com -kunder har lett tilgang til sine kontoer for å sjekke fremtidige, nåværende og tidligere bestillinger uten å behøve å være online.

Andre oppgraderinger for app-en for iOS7 inkluderer forbedring av brukeropplevelsen når det gjelder in-app-tilgang til Welcome Awards, det prisbelønte programmet for kundelojalitet til Hotels.com. Siden det ble lansert i USA og Latin-Amerika i 2008, og utvidet til alle Hotels.com -steder over hele verden i 2011, har Welcome Rewards, bransjens ledende program for kundelojalitet, tiltrukket seg over 10 millioner medlemmer som samlet innløste over 1 million gratisnetter. Den nye oppdateringen av app-en gjør det nå enda letter for brukere å navigere sin Welcome Rewards-konto og benytte seg av fordelene av tjenesten.

Hotels.com-app-ene tilbyr kunder tilgang til over 260 000 hoteller over hele verden på over 25 000 steder, over 20 000 tilbud i siste øyeblikk, over 10 millioner brukeranmeldelser og hotellrom i siste øyeblikk i nærheten av hvor de er, og er nå tilgjengelig for nedlasting for iOS7.

Om  Hotels.com (http://www.hotels.com )

Hotels.com er et ledende nettsted for online bestilling av rom med over 260 000 eiendommer  over hele verden, fra internasjonale kjeder og alt-inklusivt  feriesteder til lokale favoritter og Bed & Breakfast-steder, sammen med all informasjon som er nødvendig for å bestille det perfekte oppholdet. Gjennom det bransjeledende lojalitetsprogrammet Welcome Rewards kan kunder opptjene en gratisnatt for hver 10 netter de har bodd på over 85 000 hoteller, underlagt vilkår og bestemmelser for Welcome Rewards som fremsatt i http://www.hotels.com . Skatter  og  avgifter  gjelder  for  gratisnatten.

SOURCE Hotels.com

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services