Quintiq benoemt Liz Monahan tot wereldwijd hoofd personeelszaken

'S-HERTOGENBOSCH, Nederland, July 3, 2013 /PRNewswire/ --

Quintiq, een wereldleider op het gebied van SCP&O-software (Supply Chain Planning and Optimization), kondigt vandaag aan dat Liz Monahan het bedrijf per 1 juli is komen versterken als Vice President of Human Resources. Monahan was Senior Vice President, Director of HR bij Homeward Residential, Inc., tegenwoordig Ocwen Financial Corp. Voorafgaand daaraan had ze vergelijkbare functies bij De Lage Landen, GMAC Residential en CorpTalk.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130328/606756 )

"Liz heeft ruime ervaring op het gebied van strategisch personeelsmanagement en is een belangrijke aanwinst voor Quintiq", aldus Michael Coluzzi, CFO van Quintiq. "Met Liz in het managementteam zullen we beter in staat zijn talent aan te trekken en te behouden, zodat we onze jaarlijkse groei van 40% kunnen voortzetten."

"Dankzij ons  team van topmanagers en de stijgende vraag naar onze software wereldwijd maakt Quintiq een enorme groei door", aldus Monahan. "Ik vind het geweldig onderdeel te zijn van Quintiqs momentum. Ik verheug me erop samen met het team te bouwen aan uniforme, praktische en duurzame oplossingen die de ontwikkeling van organisaties sturen."

Monahan gaf al vaker leiding aan HR- en trainingsafdelingen van grote nationale en internationale bedrijven. Ze werkt al ruim 20 jaar samen met bedrijven van elk niveau om leiders te helpen hun potentieel te benutten en de prestaties van hun teams te verbeteren. Monahan rapporteert aan Coluzzi en werkt vanuit het Noord-Amerikaanse hoofdkantoor van Quintiq in Radnor, Pennsylvania.

Over Quintiq

Met het baanbrekende supply chain planning & optimization (SCP&O) platform van Quintiq kunnen bedrijven bij iedere stap in de supply chain de efficiency verbeteren. Hiermee worden end-to-end-planning en -optimalisatie van medewerkers, middelen en processen ondersteund in één planningsomgeving, voor alle planningshorizonnen. Veel van de grootste en succesvolste bedrijven in de wereld zijn afhankelijk van Quintiq voor het behalen van hun bedrijfsdoeleinden, het vergroten van hun concurrentievoordeel en het creëren van nieuwe inkomstenstromen.

Quintiq is opgericht in 1997. Het snel groeiende bedrijf heeft een hoofdkantoor in Nederland en in de VS, een Global Development Center in Maleisië en kantoren over de hele wereld. De software van Quintiq wordt gebruikt op meer dan 500 locaties in 78 landen wereldwijd.

Ga voor meer informatie naar http://www.quintiq.nl of volg Quintiq op Twitter, Facebook, LinkedIn en Youtube.

North America Enquiries
Jon Temerlies
Racepoint Group
Tel: +1-202-349-0859
Quintiq@Racepointgroup.com

EMEA Enquiries
Charlotte Poh

Global Marketing Communication Manager
Tel: +31(0)736910739
pressrelease@quintiq.com

SOURCE Quintiq

More by this Source

Best of Content We Love 2014

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services