PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014

Ruotsalainen teräksenvalmistaja optimoi toimitusketjunsa suunnittelun Quintiqin alustalla

Share with Twitter Share with LinkedIn

S'-HERTOGENBOSCH, Alankomaat, August 28, 2013 /PRNewswire/ --

Quintiq, maailman johtava toimitusketjun suunnittelun ja optimoinnin järjestelmien toimittaja ilmoitti tänään, että SSAB on valinnut Quintiqin alustan tuotantolaitostensa toimitusketjun optimointiin.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130328/606756 )

Ruotsalainen SSAB on johtavia lujien erikoisterästen  valmistaja, jolla on kuuden miljoonan tonnin teräksen tuotantokapasiteetti. Quintiqin alustan ansiosta SSAB voi tehostaa tuotantokapasiteetin käyttöä ja lyhentää toimitusaikoja koko EMEA-alueen toiminnoissaan.

"Olemme innoissamme päästessämme tekemään SSAB:lle ratkaisun, joka parantaa toimitusketjun läpinäkyvyyttä  ja suorituskykyä tavalla, joka ei olisi mahdollista ilman 100-prosenttisesti asiakkaan tarpeet kattavaa alustaa", sanoo Quintiqin liiketoimintayksikön johtaja Markus Malinen. "Meillä on laaja kokemus teräksen valmistuksen suunnittelussa ja optimoinnissa, joten olemme täydellinen kumppani SSAB:lle  sen nykyisten  ja tulevien tavoitteiden saavuttamiseksi."

Tietoja SSAB:stä

SSAB on lujan teräksen markkinajohtajia maailmassa. SSAB:n tuotteet, jotka on kehitetty läheisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, tekevät maailmasta entistä vahvemman, kevyemmän ja ympäristöystävällisemmän. SSAB:llä on työntekijöitä yli 45 maassa ja tuotantolaitokset Ruotsissa ja Yhdysvalloissa. SSAB on listattu NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa.

Tietoja Quintiqistä

Jokaisella yrityksellä on tuotantoketjun suunnitteluun liittyviä ongelmia. Jotkin näistä ongelmista ovat suuria, jotkin monimutkaisia ja jotkin näyttävät mahdottomilta ratkaista. Vuodesta 1997 lähtien Quintiq on ratkaissut kaikenlaisia ongelmia samalla toimintaketjun suunnittelun ja optimoinnin alustalla. Nykyään noin 12 000 käyttäjää yli 80 maassa luottaa Quintiqin ohjelmistoon työvoiman, logistiikan ja tuotannon suunnittelussa ja optimoinnissa. Quintiqillä on pääkonttorit Alankomaissa ja Yhdysvalloissa sekä toimipisteitä eri puolilla maailmaa. Lue lisää yhtiön kotisivuilta: http://www.quintiq.com.

Jos haluat lisätietoja, käy osoitteessa http://www.quintiq.com tai seuraa Quintiqiä seuraavissa palveluissa: Twitter, Facebook, LinkedIn ja YouTube.

Lehdistön yhteyshenkilöt:

Tiedustelut Pohjois-Amerikassa
Jon Temerlies
Racepoint Group
Puhelin: +1-202-349-0859
Quintiq@Racepointgroup.com

Tiedustelut EMEA-alueella
Charlotte Poh
Global Marketing Communication Manager
Puhelin: +31(0)736910739
pressrelease@quintiq.com

SOURCE Quintiq

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center