PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014
See more news releases in Fashion  | Retail  | Web Site  | Entertainment  | New Products & Services

Shoppingfantasier oppfylt hos JJsHouse.com: det beste stedet å kjøpe klær for vårferien

Share with Twitter Share with LinkedIn

HONG KONG, 5. april 2013 /PRNewswire/ -- Minnedagen er rett rundt hjørnet. De som valgte deres kjoler for Minnedagen hos JJsHouse.com kan forvente å motta massevis av komplimenter for deres utrolige klær i de neste ukene. For de som ikke har handlet enda, er det ingen grunn til bekymring, ettersom JJsHouse.com har enda mer å tilby denne våren.

I henhold til JJ's Houses siste markedsanalyse, med ankomsten av våren og den kommende Minnedagen, så har det vært en økt etterspørsel etter korte kjoler og feriekjoler.

"Korte kjoler i myke farger slik som rosa, fiolett og turkis er svært populære, og utgjør nesten 40 % av alle kjolene solgt ut i de første to ukene i mars" sier Josh Anthony, senior markedsforsker hos JJ's House. "Dette er drevet av Minnedagen og den kommende Vårferien, begge symboliserer avslapping, ny fødsel og nye håp, nøyaktig det disse fargene representerer." Med de omfattende tilbudene på feriekjoler for våren, kan det være vanskelig å bestemme seg for hvilken kjole man skal kjøpe, men det er verdt å prøve ettersom det alltid tar tid å være glamorøs.

Med våren kommer Vårferien, når stilbevisste tenåringer og ungdommer elsker å vise frem sine siste kjøp. Hvorfor ikke kjøpe noen plagg hos JJsHouse.com? Enten du ser etter jenteaktige stiler, strand- eller festkjoler, vil finner finne tilfredsstillelse blant tusenvis av håndlagde kjoler til uslåelige priser kun hos JJ's House. Farge, størrelse og broderingsskreddersyinger er tilgjengelig for hver individuelle smak. Finn frem til din kjole ved å velge blant "Søte seksten-kjolekolleksjon ", "Cocktailkjolekolleksjon " og "feriekjolekolleksjon ".

I henhold til Jennifer Nicole, administrerende direktør hos JJ's House, er salg på vår brudekjoler og sommerferiekjoler hete, med rabatter på inntil 60 %, de største salgene i den første halvdelen av 2013. For de som gikk glipp av salget til Minnedagen er dette det beste tidspunktet å spare penger på midt i en vill shoppingfantasi.

Etter dens etablering i 2007 har JJ's House aldri gitt opp å levere den beste shoppingopplevelsen til globale kunder. Nylig lanserte JJ's House dens første 2013 ballkjoler kolleksjon og brudekjolekolleksjon. For mer informasjon, vennligst besøk JJsHouse.com.

SOURCE JJ's House

RELATED LINKS

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Next in Fashion News

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center