Sigue Corporation introducerar en ny logotyp

- (För icke-amerikanska territorier)

- Sigue Money Transfer

LOS ANGELES, den 20 december 2012 /PRNewswire/ -- Sigue Corporation ("Sigue") tillkännagav idag att deras nya logotyp "Sigue Money Transfer" kommer att ersätta  Coinstar Money Transfer och verka som Sigues internationella varumärke vilket fokuserar på icke-latinamerikanska transaktioner.

"Vi är mycket glada och entusiastiska över att tillkännage Sigue Money Transfer som vårt nya globala varumärke, vilket kommer att serva våra icke-latinamerikanska  kunder. Detta kännetecknar ett nytt kapitel i vår utveckling som ett globalt företag. Vi är koncentrerade på och fast beslutna att etablera Sigue som ett globalt namn", sade Guillermo de la Viña, grundare och VD för Sigue Corporation. Den nya logotypen är kraftfullare och tydligare samt symboliserar varaktighet och tillit för våra nuvarande och nya kunder.

"Med denna nyligen publicerade logotyp kommer ombud och kunder att fortsättningsvis kunna uppskatta den utmärkta servicen med förmånen av ett utökat och etablerat globalt nätverk i 145 länder över 6 kontinenter och tusentals platser runt om i hela världen", fortsatte mr de la Viña. "Vårt löfte är att fortsätta vårt arbete med bankväsendet och våra strategiska samarbetspartners över hela världen, så att vi tillsammans kan fortsätta att tillhandahålla en utmärkt kundtjänst, som även innefattar både omtänksamhet och respekt."

Under de kommande veckorna kommer företaget att inleda en spännande kampanj för övergången till vår nya logotyp och påkalla uppmärksamheten hos våra globala kunder och samarbetspartners, tillade VD:n.

Om Sigue Corporation

Sigue är ett ledande globalt  företag för överföring av pengar med huvudkontor i Sylmar i Kalifornien. Företaget har högt skattade, erkända och pålitliga varumärken och ett rykte att tillhandahålla både utmärkt och personlig service i cirka 145 länder och över 6 kontinenter, via ett omfattande och etablerat globalt nätverk. För mer information om Sigue, gå till www.sigue.com.

Kontakt: Carmen Estrada
+1-818-493-4531

SOURCE Sigue Corporation

RELATED LINKS

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services