Tesla Opent Nieuw Service Center met Showroom in Antwerpen

ANTWERPEN, België, August 20, 2014 /PRNewswire/ --

Aanstaande donderdag zal Tesla een nieuw service center met showroom in Antwerpen openen, de derde locatie in België. De vestiging, die gelegen is aan de Boomsesteenweg, Aartselaar, zal Tesla's huidige en groeiende klantenbestand in de regio gaan bedienen. Tesla heeft al een store aan de Guldenvlieslaan in Brussel en een service center in de regio Zaventem.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140616/691314 )

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140820/702687 )

Tesla stores zijn ontworpen om de voordelen van het bezitten van een elektrische auto te laten zien en om klanten meer te leren over Tesla's geavanceerde technologie. De store in Antwerpen beschikt over interactieve displays waarmee klanten zelf hun Model S kunnen samenstellen.

De opening van Tesla's derde vestiging in België valt samen met de ingebruikname van de eerste Supercharger van het land, gevestigd in Nivelles-Sud. Deze Supercharger locatie maakt het mogelijk om kosteloos, comfortabel, en 100 procent elektrisch te rijden op routes rond Brussel, met name vanuit het noordwesten van België naar Luxemburg, en tussen plaatsen als Lille in Frankrijk and het Ruhrgebied in Duitsland.

De feestelijke opening van Tesla Antwerpen voor genodigden vindt plaats in de avond van donderdag 21 augustus.

Pers Contact: EUPress@teslamotors.com

Twitter: @Tesla_Europe

SOURCE Tesla Motors Inc

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services