Case-Mate streamar evenemang under Modeveckan i New York online

ATLANTA, 6 september 2012 /PRNewswire/ -- Case-Mate annonserade idag att man kommer att tillhandahålla gratis internet-streaming av den privata modevisning och konsert som kommer att hållas under Modeveckan i New York. Värdar för evenemanget, "ShowCase 2013", kommer att vara de Grammy-vinnande artisterna Fergie och Common. Dessutom kommer Common att uppträda live.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110112/NY28848LOGO )

Case-Mate är ett internationellt designföretag känt för att skapa moderiktiga tillbehör som skyddar, smyckar och förbättrar bärbar utrustning. Förutom att visa upp Case-Mates senaste utbud av stilfulla fodral för mobiltelefoner, surfplattor och läsplattor, kommer evenemanget "ShowCase 2013" även att innehålla den nya modekollektionen för våren 2013 från CZAR, med kläder designade av Cesar Galindo från Bravos "The Fashion Show."

"Vi är jätteglada över att kunna ge mobilanvändare runt om i världen möjlighet att ta del av den spännande Modeveckan i New York. "ShowCase 2013" kommer helt klart att bli ett av veckans mest underhållande evenemang och vi är övertygade om att både de som tittar på webben och de som planerar att delta personligen kommer att få en fantastisk, oförglömlig upplevelse," sa Vincent Young, vice marknadsföringschef på Case-Mate.

Förutom tillställningens värdpar, Fergie och Common, kommer direktsändningen av "ShowCase 2013" även att ha med Quddus, före detta MTV-medarbetare, numera programledare för ABCs "Duets", som modevisningens presentatör och Mia Moretti som DJ.

Direktstreamingen av "ShowCase 2013" börjar onsdagen den 12:e september klockan 20:45 EDTwww.case-mate.com/showcasecm.

Om Case-Mate:
Case-Mate är marknadsledande inom design av moderiktiga tillbehör till mobiltelefoner och surfplattor. Sedan 2006 har företaget hjälpt sina kunder att uttrycka sin personliga stil med produkter som skyddar, smyckar och förbättrar deras mobila utrustning. Genom att arbeta med framstående designers från hela världen och använda toppmoderna material har Case-Mates team av experter inom teknologi och design skapat en brett sortiment av fodral för mobiltelefoner och surfplattor som passar för alla stilar och varje tillfälle. För mer information, besök http://www.case-mate.com.

Följ @CaseMate på Twitter och Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/CaseMate.

SOURCE Case-Mate

RELATED LINKS

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services