Quintiq perustaa liiketoimintayksikön Suomeen

VANTAA, Suomi, February 21, 2013 /PRNewswire/ --

Quintiq, yksi maailman johtavista Supply Chain Planning and Optimization (SCP&O) -ohjelmistojen tarjoajista on tänään ilmoittanut perustavansa uusimman liiketoimintayksikkönsä Suomeen (BUFI). Yksikkön tehtävänä on vahvistaa Quintiqin asemaa Suomen, Ruotsin ja Baltian maiden SCP&O-ohjelmistomarkkinoilla.

Quintiq Suomen tiimillä on laaja kokemus metalliteollisuuden, valmistavan teollisuden, työvoimasuunnittelun ja logistiikan suunnitelun aloilta. Tiimin tarkoituksena on palvella asiakkaita ja vastata markkinoiden suureen kysyntään alan johtavilla SCP&O-ratkaisuilla. Quintiqin tärkeimpiin asiakastoimialoihin Suomessa kuuluvat muiden muassa paperiteollisuus, metallien jalostus, kaivosteollisuus sekä kuljetus- ja jakelulogistiikka.

Uutta yksikköä johtavat Olli Kämäräinen ja Markus Malinen. He toimivat Business Unit Directoreina ja johtavat yhdessä Quintiq Suomea, jonka toimipaikka on Vantaalla. Olli Kämäräisellä on 15 vuoden kokemus liiketoimintakonsultoinnista, johtamisesta ja akateemisesta asiantuntijatyöstä optimointialgoritmien parissa. Markus Malisella on 20 vuoden kokemus logistiikan, ICT:n, myynnin ja T&K-johtamisesta terästeollisuudessa.

"Laajennamme maailmanlaajuisesti yhä kiihtyvällä vauhdilla. Suomen markkinoille keskittyvän yksikön avulla voimme luoda uutta kasvukapasiteettia ja tarjota tukea alueella toimiville asiakkaillemme", sanoo Arjen Heeres, Quintiqin Chief Operating Officer. "Olen tyytyväinen, että saamme sekä Markuksen että Ollin kokemuksen ja asiantuntemuksen uuden yksikön johtoon."

"Quintiq on todistanut kykynsä ratkaista maailman monimutkaisimpia suunnitteluun liittyviä ongelmia", sanoo Olli Kämäräinen. "Odotan innolla tiivistä työskentelyä alueen asiakkaiden kanssa, ja haluan tarjota maailman parhaita SCP&O-ratkaisuja, joista yritykset saavat lisäarvoa koko Pohjolan ja Baltian maiden markkinoilla."

Tietoa Quintiqista

Quintiqin vallankumouksellisen Supply Chain Planning and Optimization (SCP&O) -alustan ansiosta yritykset voivat parantaa tehokkuuttaan toimitusketjun jokaisessa vaiheessa. Sillä tehostetaan koko ketjun toimintaa, henkilöstön optimointia, resursseja sekä prosesseja yhdessä suunnitteluympäristössä kaikilla suunnittelun tasoilla. Useat maailman suurimpiin ja menestyneimpiin kuuluvat yritykset turvautuvat Quintiqiin saavuttaakseen liiketoimintansa tavoitteet, vahvistaakseen kilpailukykyään ja kehittääkseen uusia tulovirtoja.

Quintiq on vuonna 1997 perustettu nopeasti kasvava yritys, jolla on kaksi päätoimipaikkaa Alankomaissa ja Yhdysvalloissa, maailmanlaajuinen kehittämiskeskus Malesiassa ja toimistoja eri puolilla maailmaa. Quintiqin ohjelmistoja käytetään maailmanlaajuisesti yli 500 paikassa 78 maassa.

Lisätietoa saat osoitteesta http://www.quintiq.com tai Twitteristä @Quintiq.

Quintiq
Charlotte Poh
Global Marketing Communication Manager
Puhelin:  +31-73-691-07-39
Sähköposti:   pressrelease@quintiq.com

SOURCE Quintiq

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services