PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring

Samsung valitsi Ixonosin innovaatiokumppanikseen

Share with Twitter Share with LinkedIn

SOUL ja HELSINKI, February 25, 2013 /PRNewswire/ --

Samsung Electronics, maailman johtava kulutuselektroniikkayhtiö, on valinnut Ixonosin toimittajakseen. Ixonosin ainutlaatuinen, koko mobiili-Linux-protokollapinon kattava yhdistelmä luovuutta ja toimituskykyä auttaa Samsungia innovoimaan mobiiliohjelmistoja ja tarjoamaan asiakkailleen ensiluokkaisia tuotteita.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120911/559727 )

Yhdessä Ixonos ja Samsung tarttuvat Android-käyttöjärjestelmän rajoituksiin: käytettävyyteen ja erilaistamiseen. Yritykset ovat jo saaneet valmiiksi ja aloittaneet useita yhteisiä projekteja.  "Asiantuntijaryhmämme ja Samsung laajentavat yhteistyössä alustan kyvykkyyksiä, jotta kuluttajille voidaan tarjota entistä parempi käyttökokemus", kertoo Antti Aumo, Vice President, Marketing, Ixonos. "Ixonos auttaa Samsungia erilaistamaan Androidiin perustuvat laitteensa ja toteuttamaan ylivertaisen käyttökokemuksen", hän lisää.

Seuraa Ixonosia    I     Ixonosin www-sivut »       Ixonos Twitterissä »       Ixonos YouTubessa »

Ixonos on luova mobiiliratkaisujen tuottaja. Kehitämme päätelaitteissa ja mobiilipalveluissa käytettäviä langattomia teknologioita, ohjelmistoja ja ratkaisuja. Suunnittelemme yhdessä asiakasyritystemme kanssa tuotteita ja palveluita, jotka tuottavat kuluttajille ylivertaisia mobiileja käyttökokemuksia. Parannamme asiakasyritystemme kilpailukykyä luomalla ylivertaisia käyttökokemuksia ja lyhentämällä laitteiden ja palveluiden markkinoilletuontiaikaa. Toimipisteemme sijaitsevat Suomessa, Etelä-Koreassa, Isossa-Britanniassa, Kiinassa, Saksassa, Slovakiassa, Tanskassa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Ixonos Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Ixonosin liikevaihto vuonna 2011 oli 81,4 miljoonaa euroa ja liikevoitto 1,9 miljoonaa euroa.

Lisätietoja antavat:

SOURCE Ixonos Plc

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center