De Bruynzeel-divisie van de Constructor Group fuseert met Qubiqa Storage Solutions -het Nordplan merk

PANNINGEN, Nederland, en VIPPERØD, Denemarken, January 10, 2013 /PRNewswire/ --

De Constructor Group en Qubiqa maakten vandaag bekend dat ze een overeenkomst hebben gesloten waarbij de Bruynzeel-divisie van de Constructor Group - bekend als Constructor in Denemarken, Noorwegen en Zweden en als Bruynzeel Storage Systems in vele andere landen - fuseert met Qubiqa Storage Solutions - het merk Nordplan. De nieuwe organisatie zal verdergaan onder de naam Bruynzeel Storage Systems.

"De fusie met Qubiqa Storage Solutions versterkt ons streven om opslagoplossingen te vervaardigen die uitblinken in kwaliteit, innovatie en efficiëntie en die bedrijven en mensen willen", zegt Igor La Vos, directeur van Bruynzeel Storage Systems. "Met Qubiqa Storage Solutions wordt de designlijn, ontworpen door Jacob Jensen aan het portfolio van Bruynzeel toegevoegd."

"Het is altijd al onze visie geweest om veilige, efficiënte en bovenal intelligente opslagoplossingen te bieden. De fusie met de Bruynzeel-divisie versnelt die visie en geeft ons toegang tot de productietechnologieën, kennis en middelen die we nodig hebben om te groeien en te vernieuwen", aldus Morten E Andersen, directeur van Qubiqa Storage Solutions.

Deze fusie versterkt de positie van Bruynzeel Storage Systems als meest innovatieve speler in de opslagmarkt. "De fusie zal direct een positief effect hebben op ons onlangs geïntroduceerde kantoorconcept. Dit kantoorconcept won in oktober de innovatieprijs Architectuur en Kantoor. De jury loofde de innovatieve manier waarop een bestaand opbergsysteem werd uitgerust met nieuwe functionaliteiten zoals garderobes, kluisjes of een keukentje waardoor het op kantoor een centrale positie nabij de werkplekken mag innemen. Sommige details waren volgens de jury echter wel voor verbetering vatbaar. Zo zouden de bedieningspanelen bijvoorbeeld in het oppervlak moeten worden geïntegreerd. Dit is precies wat Bruynzeel Storage Systems klanten kan bieden met behulp van de designlijn, ontworpen door Jacob Jensen", aldus Igor La Vos.

Bruynzeel Storage Systems wil zich verder ontwikkelen als een innovatieve organisatie met moderne productiefaciliteiten.  Het bedrijf streeft ernaar zowel kleine als grote projecten concurrerend te realiseren en  intelligente, stijlvolle en op maat gemaakt opslagoplossingen te bieden die kwalitatief hoogwaardig, maatschappelijk verantwoord en duurzaam zijn.

The future of storage, now.

De gebruikelijke sluitingsvoorwaarden, waaronder wettelijke goedkeuring, zijn van toepassing op deze fusie.

Ga voor meer informatie naar http://www.bruynzeel-storage.com/merger

Over de Bruynzeel-divisie van de Constructor Group

De Constructor Group AS is een wereldwijde toonaangevende fabrikant en leverancier van kwalitatief hoogwaardige opslagoplossingen. Binnen de Constructor Group worden de werkzaamheden onderverdeeld in een Bruynzeel-divisie en een industriële divisie. De Bruynzeel-divisie biedt intelligente en ruimtebesparende opslagoplossingen voor kantoren, archieven, bibliotheken en museumcollecties die op de markt worden gebracht onder de merken Constructor en Bruynzeel Storage Systems. De Bruynzeel-divisie streeft ernaar om met deze oplossingen de verwachtingen van klanten te overtreffen door uit te blinken in kwaliteit, innovatie en efficiëntie.

Over Qubiqa Storage Solutions

Qubiqa is ontstaan na een fusie van de bedrijven: QLS, Jokan, Univeyor, Seelen en Nordplan. Door een nieuw en "slanker" bedrijfsmodel gecombineerd met een sterke en doelgerichte productontwikkeling blinkt Qubiqa uit als een modern en vooruitstrevend bedrijf. Qubiqa biedt kwalitatief hoogwaardige producten, systemen en oplossingen voor het optimaliseren van interne logistiek, automatisering en opslag. Qubiqa Storage Solutions streeft ernaar om in alle opzichten een professionele partner te zijn op het gebied van opslag in archieven, kantoren, bibliotheken en museumcollecties met intelligente en op maat gemaakte opbergsystemen die de nieuwste technologieën combineren met verfijnde designs.

Gegevensblad

Website Constructor Group: http://www.constructor-group.com

Website Qubiqa: http://www.qubiqa.com

Website Bruynzeel-divisie: http://www.bruynzeel-storage.com

Fusiewebsite: http://www.bruynzeel-storage.com/merger

Contactinformatie voor de pers: Maril van Kempen
Maril.vankempen@bruynzeel.org
+31-(0)77-306-90-00
Adres: Bruynzeel Storage Systems bv
Industrieterrein 7
5981 AC Panningen

SOURCE Bruynzeel Storage Systems

Best of Content We Love 2014

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services